mandag 15. oktober 2012

Gratulerer Jeanett





 Siden det  bare var en som deltok, var ikke det å trekke ut en vinner særlig vanskelig. Vinneren ble Jeanett fra Oslo. Pakken er straks på veg til deg. Grattis:-)

Når det er sagt, synes jeg oppslutningen var veldig dårlig og jeg har litt flau smak i munnen på grunn av det,
Jeg vet ikke helt grunnen til at ingen gadd å være med. Kanskje det hadde noe med premien å gjøre. Det hadde vært fint om dere kan fortelle meg hva som gjorde at dere ikke hadde lyst til å delta.

Jeg vet ikke om jeg kommer til å ha flere konkurranser. Vil dere at jeg skal legge ut flere konkurranser ved en senere anledning? Setter veldig pris på tilbakemeldinger, siden jeg er helt fersk i bloggverdenen.
Hadde også satt pris på om dere kunne nevne noe om hvordan jeg kan gjøre bloggen bedre. For det er garantert mye som kan rettes på. Og kanskje dere kan si litt om hva dere vil jeg skal skrive om? Hva som helst som har med hud og hudpleie å gjøre.

1 kommentar:

  1. Hei hei, Jeg skrev til deg på en forum side, men ser at den ikke har så mye aktivitet, så tenkte kanskje å skrive til deg her... Jeg synes bloggen din ser bra ut, men det du spurte om ang trafikk etc, det kan du lese her vis du ønsker. :D http://www.faceit-norge.com/2012/11/the-power-of-social-media.html

    Lykke til med bloggen din :D

    SvarSlett