fredag 7. september 2012

Linda Johansen Gentle Daily Wash






Jeg er avhengig å ha en frisk start på dagen for å våkne ordentlig. Derfor er Gentle Daily Wash fra Linda Johansen  midt i blinken for meg. Dette er en frisk rensekrem som skummer godt når man masserer den inn i ansiktet fuktet med vann.
Den er så mild at den kan brukes på sensitiv hud og man kan tilogmed vaske ungenes ansikt med den.


Jeg synes mange rensekremer/ geleer som skummer har en tendens til å tørke ut huden. Men ikke denne. Den gjør huden myk, frisk og klar etter bruk. 

Fukt huden med vann. Ta en ertestor del av rensekremen og masser godt inn i hele ansiktet. Skyll til slutt av med masser av vann. Herlig. Kommer i en hvit lekker krukke med sølvfarget lokk. Konsistensen er en blanding av krem og tykk gelé. Lukter svakt, men friskt av mentol.


       Den koster 399 for 100 ml. og kan kjøpes her. Jeg har hatt min i to måneder nå, og den er ennå        ikke tom på langt nær.
      Mengden i krukken tilsvarer tre- fire vanlige rensekremer eller geleer på 100 ml, fordi den          er så konsentrert og at man trenger så bittelite av den.

      Hva synes du om den?





1 kommentar: