onsdag 5. september 2012

Linda Johansen Hydra Gold Serum +


Dette serumet fra Linda Johansen har jeg brukt i et par års tid nå og det er det beste fuktighetsserumet jeg noensinne har prøvd.

Konsistensen er som en veldig tyntflytende gelé med 24 karat gullflak. Et riktig så  luksuriøst serum med andre ord. Med en gang man tar den på huden, blir den gjennomfuktet og etterlater en skinnende vakker glød på grunn av gullflakene. Den inneholder aFGF( Recombinant Human Acidic Fibroplast Growth Factor) som forynger cellene i over og underhuden ved å produsere kollagen, elastin og  Hyaluron Syre.


Flasken kommer med en praktisk skrupumpe mekanisme. Man vrir bare på toppen av flasken og opp kommer pumpen. Et par pump er mer enn nok til både ansikt og hals. Og den trekker umiddelbart inn i huden. Man kan tilogmed bruke den rundt det sarte øyepartiet.Den kan brukes både morgen og kveld. Etter at jeg begynte med dette serumet, trenger jeg faktisk ikke øyekrem. Genialt, for da sparer jeg penger på øyekremer.

Dette serumet er så fuktighetsmettet, at for meg holder det kun å bruke dette serumet om sommeren. Det trengs ingen krem over. På høsten og vinteren blir huden mye tørrere og da er det selvsagt nødvendig med en god fuktighetskrem over. Jeg bruker Lindas TLC krem, som jeg skal skrive litt om ved en senere anledning.

På det andre bildet under ser dere hvordan den ser ut. Både hvordan konsistensen er og gullflakene ser man helt tydelig. Denne er så og si luktfri også, og inneholder ingen parabener, alkohol eller mineraloljer. Den er svinedyr, men som alle Lindas produkter, veldig drøy. Varer i ca 6-8 uker og koster 799 kr kroner for 30 ml i  Lindas nettbutikk. Den kan også fåes kjøpt hos utvalgte hudpleiesalonger over hele landet. Du finner hudpleiesalongene som fører Lindas produkter Her

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar